Kizlar çok acil yardım.edin bana38+3hamileyim dün hastaneye gttim suyum geldi sandm su bebgin kesesimde olan deglmsnst çektiler ebeler muayene ettiler bebeğim.ters şuan zaten açıklık.1cm dedi brnineve yolldilar hersyin normalmdediler ama lekelenme olnlir dedi muayne ettgmz icn dedi eğer kanaman sancin suyun gelirse direk gel d diler b nde bugün duş aldm sick suyla akşam üzeri lekelenme geldi akıntı kartisk kan gibi nisan dediler snra aklına lekelenmennolblir demesi geldi üç saat snra tekkr bu sefer koyu olrknheldi hasteneye gttim nst cektiler sancim.yok ağrım var çok az birde kasılmaların var ebe muayene ediyimdedi yok dedim.cnku dün muayenden snra oldm.birde bebek ters zatennoda kanaman sacnn ağrın olursa hemen hastaneye dedi bu durumda olan varmı