Kizlar kadin dogum ibrahim alanbaya gidiyorum. Cok ilgili her gittigimde her sorumu cevaplar uzun uzun bebegime bakar gosterir hersey cok guzel. Gidenler var mi bu hastaneye? Bi sorun olur mu ki korkiyorum. 27 haftaligiz yaklasiyor gittikcd ve tedirgin oluyorum