AltnkranBsraa Merhaba 6 haftalık hamileyim ama bir türlü hastaneye ve doktora karar vermiş değilim gop medicalparka bakıyorum giden memnun kalan ve ya başka bir yer için tavsiyede bulunabilecek biri var mı ?
Nesomer AltnkranBsraa Ben Başakşehirde oturuyorum ama Sefaköy Medipole geliyorum. Doktorum Ayşegül Yıldırım ve çok memnunum. Tavsiye ederim
CerenVarol AltnkranBsraa bende giidyordum oraya,esin hanımla nalan hanıma,biraz ilgisiz geldiler sımdı,bilge hastanesiyle duyguya bakıcam
Nesomer Omerozlem süper eşlerimizin adıda sanırım aynı ☺ Memnun oldum şimdiden. Dünde Vera tıp merkezindeydik 2’li test için. Burada ki doktorda çok iyiydi tavsiye ederim.
AltnkranBsraa Avcılarda oruruyorum da gop tarafına taşınmayı düşünüyoruz çok teşekkür ederim bilgileriniz için ☺
Omerozlem Nesomer oğlumun ismini ÖMER olcak inşallah canım ayşegül hanım iyi doğum içinde mi orayı düşünüyorsun ben orada yapacağım insallah