Merhaba kızlar ben 20+5 günlük hamileyim bebeğimi özellikle akşamları fazlaca hisseden biriydim iki gündür çok hareketlerini hissediyorum eskiden kuvvetli hareketlerdi şimdi o kadar hissedemiyorum dün evham yaptım acile gittim doktor ultrasondan iki saniye falan anca bakmıştır kalp atışı var dedi kaldırdı hemen suratsız bi doktordu içim rahat etmiyor yarın doktora gitsem mi sizce ne kadar doğru olur en son 1,5 hafta önceydi kontrolüm