Henuz 35+3 üm ama doktor vajinal muayenede 3 cm acılman var dedi .
evde dinlenme önerdi , çok fazla hareket etme ki biraz daha büyüsün bebiş dedi. Suan evdeyiz heran dogum olabilir kızlar 🙏 ekstra bişey hissetmıyorum. nst de sancım kasılmam yok , salı randevum var bakalım belki o gün gelir oğluşun. Bu arada 3. Gebeliğim 🙈 var mı benzer durumu yaşayan , kaç güne dogum olur sizce ?? 🥴🥴