Öncelikle Rabbimden şifa dilerim..Ailemde var ca. O kadar çoook örneklerini duydum ki atlattıktan sonra sağlıklı bir gebelik yaşayan.Hiç endişe etmeyin zaten doktor kontrolündesinizdir,hamile kalıncada ekstra hassas davranır eminim doktorunuz.Herşey Allah’tan..Dilerim ki süper sorunsuz bir hamilelik geçirip evladınızı kucağınıza alırsınız..Rabbim sizi birbirinize bağışlasın🙏🏻♥