Arkadaşlar bebeğim inanılmaz hareketli bir kız 💓 ama hareketlerini hep kasıgımın ta en altında hissediyorum oralara vuruyor. Dışarıdan göz ile bile görünebiliyor. O kadar aşağılarda ne işi var, normal mi bu? Benimle aynı haftalarda aynı durumda olan var mı?