Hayırlı akşamlar arkadaşlar. 31. Haftamdayım ve geçen hafta bebeğim karnımı dalgalandıracak kadar hareketliyken birden hareketleri azaldı belki bir belki 2 kez hareket ediyor günde. Bugün aile hekimliğine gittim büyüdüğü için daha az hareket eder dediler. Fakat hamile olan arkadaşlarım 2 saatte bir hareketleri saydıklarını söylediler ve benm gibi olan yok aralarında. İçinizde benm gibi olan varmı acaba 🙏🏻 Şimdiden teşekkür ederim.