Feyzagkkkk sağlık ocağında her seferinde doktor kum döktüğünü söyledi ilk aydan beri hemde hep bol su iç başka tedavisi yok dedi . 2 ay oluyor kendi kadın doğumcu. Kan idrar istemişti doktorum kum falan dökmediğimi söyledi şok oldum 😱 anlayamadım yani hangisinin dediği doğruydu yada sağlık ocağının testleri mi yanlıştı