Herkese merhabalar, yaklaşık 6 haftalık hamileyim ve aşırı denecek kadar bulantım oluyor. Aslında şöyle yemek yemesem bulanıyor, yesem de hazmedemeyip sürekli geri geliyor hissi var. Bunu yaşayan var mı? Ya da önerebileceğiniz bir şeyler. Cidden çok can sıkıcı bir durum. Şimdiden teşekkürler herkese