Merhabalar kızlar sonunda bizde kavuştuk. Ayrıntılı ultrasonda Bacak Boyu geriliği çıktı. Kabus gibi geçen bi hamilelikti. Son ay bacak boyunun 7 hafta geriden geldiğini ve 44 cm doğacağını söylediler. 28 kasımda öğleden sonra bi anda kanamam başladı hastaneye gittik açılmam 3 cmdi. Yatış verildi. Ertesi gün açılmada ilerleme olmadı aynı kaldı. Doktor en son eliyle oynayıp suyumu boşalttı. Çok acılı bişeydi. Ama açıklığım 7 cm oldu. Sonrasında suni sancı takıldı. Bir saat sonra tam açıklık oldu. Baya acılı 10 15 ıkınmadan sonra bebeğim kucağımdaydı. Enfeksiyonum olduğu için vajinam zayıf düşmüş ve birsürü dikişim oldu yaklaşık iki saat sürdü ve çok acı çektim ama boyu 50 cm kilosu 3.160 gram. Yani güzel anne adayları ultrasonda ki çoğu şey doğru çıkmıyor. Hamileliğinizi kendinize zehir etmeyin musmutlu olun. 😍😍😍❤️❤️❤️