Omerozlem 29.haftadayım karnım çok çıktı normal mi acaba doğum mayıs görünüyor o zamana kadar daha çok çıkcak galiba bir sebebi varmıdır
EnginDenizim Omerozlem sebep bebeginin büyüyor olması. cok normal göbeğin çıkması dahada büyüyecek elbette.
Fatmafatma Omerozlem buyucekk tabikidee dahada cok buyucek zamanla daha 40 haftayi gorursen ozman gor