Benim adet sancısı gibi sancılarım oluyordu bide kesik kesik birden ağrı atıyordu 19. Haftamda bebek karnımda toplanıp sertleşiyordu ( haftası küçük olduğu için bunu bebeğin yapması mümkün değilmiş küçük kasılmalarmış) 21. Haftamda lekelenme seklinde kanamam oldu erken doğum riski tanısı konuldu. Banada ağrılar ve bebeğin hareketi normal dediler ama normal değilmiş bence doktorunla görüş en kısa zamanda