Busrasalt
Yarın 7 haftalık oluyorum, bende bulantı olmadı desem yeridir. Sadece sabahları dönüyor gibi oluyordu ama asla öğürtü olmadı canım.
Fakat göğüs ağrısı, kasık ağrısı, akıntı ve halsizliği dibine kadar yaşadım ve yaşıyorum 🤦♀️
Yine de çok şükür mide bulantısından aç gezen hamişleri okudum burda. Rabbim herkese sağlıklı, ağrısız hamilelik dönemi yaşatsın bi avazdada kurtarsın🙏🤗
Demem o ki kafana takma bünyeden bünyeye değişir ❤️