ozguk az once devlet hastanesınden gelıyorum doktorum 32-33 haftasın dedı cocuk boyuna gore ozel hastane bıze 37 haftalık demıs. artı ozel bana 27 aralık falan sezeryana alcam dedı senı burda devletde ıse ocak sonlarına gelıyo dogumun sezeryanlıq bı durumun yok dedı. demekkı bu proqram dogru calısıyomus