1234_ 30+1 hamileyim kızlar bugun bebegimin hareketleri yok gibiydi sizlerde de öyle oldu mu. Uzanıyorum bi belirti yok
Elifboztug 1234_ benimde aynı bugun dün hareket vardi baya bugun ara ara var birazda kasıkta ağrı var sanki ayagını hissediyorum bazen rahmimde canım yanıyo 😖
1234_ 1 2 kere hissettim uzandım vuruyorum bi hareket hissetmek için ama yok dün çon hareketliydi öyle olunca merak ettim