Zeynocemre Kızlar 18 haftalık hamileyim bugün ewe geldigim de iç çamasırım hep suydu sizce ne olabilir bu sizce normal mi😭😭ya bebegin suyuysa
NaimeYilmaz Zeynocemre o kadar coksa bebegın suyu olabılır sızıntı vardır doktora muayne olman şart ıhmale gelmez
Zezell Zeynocemre Canim akıntı olması cok yüksek ihtimal ..yada cok guldugimde hapsirdigimda yada kustugumda haberim olmadan altima yaptigimda oldu
Annesinin1tanesi Zeynocemre iltihap olablr mi bzen bende çok yürüdüğümde baya sıvı şeklinde iltihap akıyor. İlk bnmde aklma bebeğin suyu olablr mi die gelmişti ama dün doktra gittim suyunun gayet güzel oldnu sölemişti.
Kaju Zeynocemre progesteron falan kullaniyormusun? Ben kullaniyordum o haftalar bende de yapti hatta ornek aldilar bebek suyumu diye ama degilmis akintiymis sadece. Progesteron fitil bitince gecti o su gelmesi.
Kaju Zeynocemre bence dr unuza gidin tekrarlanirsa ufak bir ornek alip bir siviya batiriyorlar hemen soliyorlar amniyon sivisimi baska bisimi diye dert etmeyin kendinize.
Yasemin_ceran20 Annesinin1tanesi Esramese doğrudur çok değişik şeyler oluyor ne yapacağımı şaşırıyorum yani