218506 kızlar şuan da tam 10 haftalık hamileyim 15 gun sonra gel ikili tarama testi yapariz dedi o zamanda 11+5 haftalik olucam sizce cinsiyeti ogrenirmiyim ozaman birde kese seklinden cinsiyet tahmini yapilabiliyomus sizce doğru mu
Sngl_irem 218506 bende 12 gittim teste sadece tahmin yürüttü haftaya gel söylerim dedi bakalım cumayı bekliyoruz☺️
218506 Haribo42 2 dir ruyamda erkek bebek görüyorum herseyin hayırlısı tabiki saglikli olsun tek duam ama insan yinede merak ediyor 😊😊
Hapyyli10 11+5 de tahmınen kız dedı 16 da kesin kız dedi 😍 doktorun tecrubelıyse be ultrason cıhazı ıyıyse öğreneblırsın canım