Mervemm 1melekannesii 42 hafta ile kiz bebek gördükden sonra ben erkek bebek daha erken doğar bence kizlar inatlasirmis. Canim
ayse__ Bende kız annesiyim 37+1 haftalığız sabırsızlıkla bekliyoruz ne zman doğacak diye, kız bebekleri erken doğar diyorlar inşallah öyledir 😁