Duygucuk yani alıştım ben aslında ama biraz da çıkıntı oluşturuyor haliyle geniş giydiğim için çok belli olmuyor ya ben aslında wee ninkini denemek için almıştım aventin göğüs kalkanı ona göre pahalıydı sonra baktım 12 13 liralık bişey varken neden onu alayım dedim hala da kullanıyorum sanırım bebedor markasının da göğüs kalkanı vardı yani bence fazladan para vermeye gerek yok