Sermec Kubra2503 valla benım adet tarihine göre 1 Nisan ama bence mart sonuna gelecek dogum 22+5 haftalık hamıleyım su ara bol bol bel agrısı göğüs altı agrısı falan Allah başka dert vermesin 🙏🥰
Mujde- Kubra2503 bende 23 haftalık hamileyim. 29 Mart gözüküyor benimde 😍 sırt ve bel ağrım oluyor bu ara çok özellikle sırt ağrım fazla 😔
zelis63 Kubra2503 bizde 29 Mart 23 haftalığım şimdi 🤗 gece uyurken nefesim daralıyor çok uyanıyorum başkada güzel geçiyor
Sevgi_yle Sermec aynı tarihiz cnm.benimde adet tarihine göre 1 nisan ama mart sonu alır doktorumuz diye düşünüyorum.
Asianyx Kubra2503 Mujde- zelis63 bizde 23 haftaligiz 29 mart gorunuyor tahmini. Son zamanlarda bende cok fazla sirt ağrısı yasiyorum ozellikle geceleri daha şimdiden uyurken zorlaniyorum :(
Cnnkgn Bende 22 haftaligim ama doktoruma gore de 23 haftalik yani mart annesiyim allah izin verirse 💕
fatmaaeminn minik_kuzu_ yaaa sizinki ne güzel bnmde doğum gunum 12 Mart ..ama doktorum en geç 7 Mart'ta alır bekletmez çok istiodum kızımla aynı olsun doğum günüm yinede kısmet..rabbim saglikla kucağınıza almanızı nasıp etsin.
zelis63 Asianyx doktora en son 20. Haftada gittim bana dedi en güzel süreçlerin şimdi bundan sonra Zorluk başlıcak diye gerçekten ayakta çok duramıyorum hemen yoruluyorm ve uykular şimdiden zorluyor 😥
Mujde- Asianyx bende göbeğimin üstüne yatarım diye tereddüt ediyorum çok ve sırt ağrım yüzünden çok fazla uyuyamıyorum 😔
Asianyx zelis63 bende en son dun gittim benzer bir konusma gecti doktorla aramizda :) dur bakalim daha bunlar iyi gunlerin dedi alttan alttan ben ilk bes ay icin fazla kilo da aldim sanirim oda beni etkiliyor kendimi cok hantal hissediyorum
Kubra2503 Ya söylediklerinizin hepsi bende de var,bi baskı oluyo ara ara acaba kasılmam mı var diyorum bebek ağırlaştı o yüzden heralde siz de yaşıyor musunuz onu merak ediyorum
Asianyx Kubra2503 son bir kac gundur bende de oluyordu ozellikle tekmeledikce hissediyorum o baskiyi dun doktor kontrolum vardi bebegin ayaklari asagi da muhtemelen hareket ettikce kasiklarinda hissediyorsun o baskiyi normal dedi
Ayashatun Kubra2503 benimde 5 mart 26+3 bol bol sirt agrilari vee bol bol nefes darligi nefes almak hic bu kadar zor olmamıştı 😔
Ummugumus Ayashatun benimde 3 mart dogumum.benimde sirtim agriyor.siz kac kilo aldniz bebisniz kac kilo suan
Asianyx Mujde- sirt ustu bile yatmayin diyorlar ya ben yastikla destekliyorum hep kendimi o donmemi biraz olsun engelliyor Sola yatmaya alistiriyorum bende kendimi ama hep ayni pozisyonda da yatilmiyor bazen oyle geceler oluyor ki ne yapsam uyuyamiyorum yaa😒 ilk aylar surekli wc ye gitmekten gece uykusu nedir unutmustum o bitti simdide agri ve kramplar rahat vermiyor insanin cok siniri bozuluyor ya :))
1004nese 24+2 olduk 😊 Belim kopacak gibi ağrıyor Sırt üstü yatmadan uykuya dalamiyorum 😂 yatakta 4 tane yastıkla yatmaktan eşime yer kalmadi 😂😂😂😂😂😂😂