Aseldurupp Benim doktorum da kalpte bir odak olabileceği notu düşmüş, ben sonradan öğredim. Fetal eko çekildi ve bakan doktor “Böyle bir şüpheyle not düşülmüş ama ben patalojik bir durum görmüyorum.” dedi. Detaylı ultrasonda da çok şükür bir terslik görülmedi. Biraz araştırdım ve çok büyük oranda sıkıntı olmadığını gördüm. Pek çok kişiyi kalpte parlaklık ya da böbrekte genişleme gibi ön bulgularla detaylı araştırmışlar. Kafaya takılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum lakin testleri yaptırmakta da fayda var.