Ilknur_degrrli1 Kızlar 15 dk dır sağ karın boşluğum ağrıyor ayağa kalkınca daha çok ağrıyor şimdi oturdum biraz daha iyi gibi ama ayağa kakmaya korkuyorum neden olmuş olabilir
Guler06 Ilknur_degrrli1 1 saat once benımde oyle oldu bacağını yukarı kaldırıp asagı ındırdıgındede acıyorsa gaz sancısıdır canım
arslanmerve57 Ilknur_degrrli1 kendinizi zorlayacak yoracak bir iş yaptınız mı yada çok yürüdünüz mü ?
SusamTanesi61 Ilknur_degrrli1 geçen gün hastane önerisi gönderisinde bana cevap vermişsiniz ama ben görene kadar kaldırmışlar 🙈 yardımcı olabileceğim bişey miydi acaba?