Kubraa23 Kızlar 28+2 günlüğüz oğlumun herşeyi neredeyse tamam ufak tefek eksikleri kaldı ama kendime hiçbir şey almadım emzirme sütyeni, gecelik, lohusa takımı falan sütyeni ve diğer ıvır zıvırları neye göre aldınız ya 58le hamile kaldım şuan 68 kiloyum 80b takıyordum hamile kaldığımda sütyen kaç almalıyım siz nasıl aldınız? Son haftalar iyice süt dolar bekle diyorlar fikirlerinize ihtiyacım var
Gizemabc Kubraa23 ben lohusa takım almadım. 4-5 tane önü düğmeli, rahat pijama takımları aldım. Bir tane emzirme sütyeni aldım, lazım olursa doğumdan sonra alırım diye düşündüm. Göğüs ucu kremi, göğüs pedi, süt pompası, depend ve uzun ped aldım.
Bahar2 Kubraa23 suwen de şimdi indirim var size m olur galiba emZirme atleti için 2 tane emzirme atleti 2 emzirme sütyeni lansinoh göğüs ucu kremi lansinoh göğüs pedi bir tane emzirme özellikli alt üst pijama üçlü sabahlıklı lohusa pijama takımı depend lohusa külotu almadım onun yerine şuan için kullandığım çamaşırlardan aldım fazlaca taç ve terlik aldım kendim için
[silindi] Kubraa23 Benim kendime aldıklarım; 💥 Suwen den biri sabahlikli lohusa takımı ikisi önden düğmeli pijama takımı olmak üzere 3 tane takım. 💥Emzirme sütyeni (marka suwen veya nbb) 💥Emzirme atleti ( marka suwen veya nbb) 💥hamile külodu ( doğumdan sonra özellikle sezeryandan sonra şişlik olduğu için çok rahat oluyor, marka suwen veya nbb ) 💥Göğüs pompası ( weebaby aldım ama mochi de almayı düşünüyorum herkes çok memnun mochiden) 💥Göğüs pedi ( babyme) 💥Depend lohusa külodu 💥Göğüs ucu yaraları için evicap e vitamini 🌸 ben iç giyim ve ev giyimini suwen den alıyorum o kadar memnunum ki hepsi yüzde yüz pamuk ve çok güzel. Kalitesi ve dokusu harika gönül rahatlığıyla alabilirsin. Bak bunlar da suwenden doğumum için aldığım pijama takımlarım. Ben 3 takımı 310 tl ye aldım. 👇 [url=https://hizliresim.com/JVy1lW][img]https://i.hizliresim.com/JVy1lW.jpg[/img][/url]
Sghslove Kubraa23 sütyen gecelik falan hep deneyerek aldım suwenden denemeden alınmaz gözüme büyük görünüyor sütyen ama göğüslerim epey büyümüş ve biraz daha süt doldurur diyorlar. Lohusa kilodu da aldım bi de tek kullanımlıklardan öneriyorlar kolaylık oluyor diye onlardan da alıcam
Kubraa23 Gizemabc emzirme sütyeni çok lazım olacak canım çevremdekiler 3 tane en az olsun dediler ama bedeni nasıl ayarladın