Elestbezmi 40+3de gittimde muayeneye 1 cm açılma vardı kendi sancım 100du ama hicbisey hissetmedim. Birgün sonra tekrar gel dedi gittim sancim vardi ama azdı böyle olmaz dedi yatış verdi .Suni sanciyi aldıktan sonra 4saatte doğum gerçekleşti normal de doktor 8saati bulur dedi ama ben meryem ana otu ictim onun faydası olduğuna inanıyorum korkma canım bol yürüyüş bol sicak su bele bolbol squat yap dogum hizlaniyor sancin azaliyor