kbusraa Benim 7 haftalık ve baya bir karnım çıktı belirgin yani.. Ama anneminde öyleymiş 2. Ayında 7 aylık gibi karnı varmış herkes şaşırıyormuş genetik benimki sanırım 9. Ayımı düşünemiyorum 🙈 herkesin bünyesi farklı işte
Zuzum_20 Esmabkr asıl karın 20 inci haftadan sonra çıkar sonrasında da hızla büyür ondan önce çıksada bazısının bebek oldugu için sertleşme oluyor karında çok zayıf isen ve iç karında genişsse o haftalarda belli olmaz zaten 30 dan sonra göbeginden haraket edemicen ☺️☺️
Dilekaydin Esmabkr canim ben kilo almaya cok elverisli bir insanim hepte kiloluydum. Ama hamilelikte yememe dikkat etmeme ragmen 7. Ayima kadr gobegim zor cikti . Meraklanma. Hatta cocuk icin cok endiseleniyordum zayifmi die gobegim cikmamasina ragmen bebegin kilosu da haftasiyla bire bir cok sukur 🤩