Caglaunul Merhaba. 8+1 hamileyim dün sağlık ocağında tahlillerimi yaptırdım bugün sonuçları doktora götürdüm herşey normal çıkmış dedi vitamin hapı falan vermedi benim bildiğim 2. Aydan sonra vitamin hapı falan veriliyor. Siz kullanıyormusunuz
[silindi] Caglaunul 12.haftadan sonra folik asiti bıraktırıp vitamin veriyorlar diye biliyorum benim doktorum öyle yaptı çünkü
Nesomer Caglaunul sağlık ocakları zaten bakmıyor adam gibi ilgilenmiyorlarda. Folic asiti sen eczaneden alabilirsin. Zaten doktorda direk folic e başla der.
Melegimveben Caglaunul 3. ayın son haftasındayım hala folik asit kullanıyorum canım ek bişey almadım (12. hafta)
hafsa2020 Ben sadece folik asit kullanırum 7+3 doktora bugün gittim folik asit kullanmaya devam 1 ay sonra gel dedi 1 ay sonra hemen hemen 3 ay olck ekstra vitamin önermedi bana yani
Bernagurses 4 haftalikken baslamisti doktor. 11. Haftadayim hala kullaniyorum folik asit . Vermesi gerekliydi bence. Zaten recetesiz alinabiliyo. Baska bi doktora gozukmelisin canim.
eCeCik Evet folik asit çok önemli diye biliyorum bencede farklı bi doktora danışmalısın bana sağlık ocağı D vitamini bile verdi. Belki atlamış olabilirler
Ayse1608 Bende 8 haftalığım 10 haftadır felan folik asit kullanıyorum bebek düşünüyorum dediğimde doktor vermişti.Sağlık ocağına 6 haftalıkken gittim normal herşey dedi onlar birşey vermedi ama kadın Doğum doktoru vermişti
Bernagurses Caglaunul oylemi 12. Haftadan sonra folikasit kullanmayi birakinca veriyo doktor onu. Daha erken ozaman
Egekizi Folik asidi gebelik kararindan once kullanmaya baslayip,12.hafta sonuna kdr kullanin diyorlar.gecen hafta ilk dr muayenemde doktorum folik asit basladin mi dedi.yani doktorunuz onermeliydi.bebegin gelisimi icin cok onemli cunku
EdaKnayenkartal Bende 8+5 daha verilmedi sanırım 3 ay dan sonra vitamındi demir hapıydı o zaman veriyorlar