Kızlar selam, ilk hamileliğim olduğu için her şeye telaşlanıyorum. 31. Haftadayım ve bugün ayağa kalkınca vajinamın başlangıç kısmında hafif ağrı hissediyorum. Yatınca ya da oturunca geçiyor ama korkuyorum. 5 gün önce korkudan doktordaydım bir şeyin yok demişti doktor ve 9 Aralıkta bir sonraki muayenem benim gibi olan var mı?