busekndms 40+0dayım hala sancı su vs belirti yok yarın kadın doğum hastanesine gidicez yatış suni sancı falan ile doğum başlatma yaparlar mı? Beklenir mi yoksa daha
GGD busekndms yapabilirler gerek görürlerse ama en fazla 3 gün bekletirler canım. Günün gelmiş çünkü.