HLYK90 rahim ağzı kısalığı ve idrarda enfeksiyon vardı, bir de çocuk çok kasılıyordu. 27. Haftada farketti doktorum çok şükür 1 ay geçti. Sizin niye var riskiniz? Ben erken doğarsa küvezde kalır o arada tamamlarım eksiklerini dedim artık, hiç içimden gelmedi o psikolojiyle hazırlık yapmak. Siz iyi halletmişsiniz ne güzel 😉