ariyaliyya Arkadaşlar ilk kızımın ultrason kağıdında sex female yazıodu yani cinsiyet kız anlamında az önce fark ettim ikinci gebeliğim 9 haftalık ultrason kağıdında gene sex female yazıo o ne acaba 🤔
Bilgeninannesi Cinsiyet belli olunca yazıyolar ama haftası küçükse ve belli değilse oraya otomatik female giriyolar yani çok takılmayın 😊
Minnosannis01 ariyaliyya cnm 9 haftalık bebeğin cinsiyetini ne bilsinki makine. Tabikide senin. Baska alanalrdada kullanılıyor bu cihazlar dr. Senin Cinsiyetni girmiştr
Bilgeninannesi ariyaliyya evet canım devlet hastanesiyse ve erkekse de doğana kadar orada female yazar mesela 😄 özellerde bi tek dikkat ediyolar ona ben sormuştum 😊
birtutammutluluk ariyaliyya fark ettiyseniz kısım kısım ayrılmış ultrason kagıdı. Uzun uzun çizgiler var aralarında. Ve female yazan bölümde sizin bilgileriniz var. Yani bende öyleydi