Merve9335 Selam kızlar bugece 38+0 oluyorum.iki gündür ishal olmuştum zaten.Bugün de ishal yoğun bi şekilde devam ediyor.Biraz bel ve kasık ağrımda var ama çok değil.Sizce doğum belirtisi midir
Arifeyenianene Merve9335 bazılarında ishal ve mide bulantısı belirti oluyormuş belki sizinde öyledir bizde şuan 38 olduk ama tık yok bekliyoruz