Yarın sabah doğum için yatışım yapılacak. Lütfen benim için dua edin normal doğum olsun istiyorum. Dr suni sancı ile başlatırız inşallah normal olur ama bir terslik olursa sezeryana doğum olur dedi. Daha önce ameliyat olduğum için tekrar aynı acıyı yaşamak istemiyorum. Dualarınıza ihtiyacım var. 🤲🤲🤲