deletedmom2626 Ay bende herşeyden nefret etmiştim mutfağı unutmak istiyordum resmen. Ama çok şükür gecti
Ruqeyyam_2018 Mervemm Ya bende kızımda öyleydim odalara giremoyodum kim görüyodu hiçh bir koku yok diyolrdı amma ben hiss ediyordum
Hayraz GamzeveMinik yok benim de bugün 7+0 ve yemekte yapıyorum mutfagimla barışığım hala mis gibide yiyiyorum toksam ve o an yemek gorursem nadir tiksinme oluyor. Dr gittim bugün maşallah iyi dedi bi sıkıntı yok çok şükür 🙏❤🧿