Cokokuyan_dorukusunannesi48 Kbra1234 Yani bende hep oluyor normal.Ama başka belirtilerin var mı birde herkesin vucüdu Farklı.
Gamze0144 Kbra1234 cabim bende 30uncu haftadayim.dktrum bana adet olmadigim icin enfeksiyonun akintiyla geldigini soyledi.bende de akintinjn rengi degisiyor arada rnfeksiyonun cokluguyla alakaliymis.ama baska belirtilerin varsa bi hastaneye gitmekte fayda var
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Kbra1234 Bilemedim canım herkesin doğum belirtisi bile aynı değil ki.En iyisi kontrole gidip NST girmen.