28asu29 bende yeni girdim 30a ama masallahi var oğlumun.hic yukari cikmadi hep asagida bi tekmeledi mi hem asagida hem sağ tarafimda aşırı hissediyorum.dktrum normal bazi gebeliklerde asagida oluyormus bebek dikkat etmemi soyledi erken dogum riskim yuksekmis bebis asagida oldugu icin.sende dikkat et canim cok yorma kendini