Nazli__ mide yanması şuan çok normal canım. Benimde gün içerisinde hiç yanmazdı gece uyumak için yatağıma yattığımda yanmaya başlardı. Yogurt çok iyi geliyor dene istersen ☺️ Belirtilere ben pek inanmıyorum doğrusu. 4 aylık gebeyim hep sol tarafımda hissettim bebeğimi. Hiç tatlı yemedim hep acı ekşi istedi canım, ki hala öyleyim. Belim çok ağrıyor. Kime anlattıysam erkek demekki cinsiyeti dediler. Önceki hafta kızım olacağını öğrendim ❤️ Kız, erkek farketmez Rabbim hepimize sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin inşAllah 🤲🏻