Bebeğin baş geliş pozisyonda olması normal doğum için istenen, olması gereken bir duruş diye biliyorum sizin bebekler kaçıncı haftada baş geliş pozisyonundaydı ne zaman öğrendiniz? Erken zamanda bu pozisyonda olması sorun yaratır mı sizce? Ve bu pozisyonda kasıklarda dolgunluk hissiniz oluyor muydu?