Mrb tecrübeli anneler ve hamişler💕Ben 6 haftalık hamileyim kilolu biri degılım ama çokta ince biri degılım 😂 Bu yüzden dıkkat edıyorum sağlıklı besleniyorum hergun 5000 adım atıyorum en azından bi bi kac ay fazla kilo almayayım son zamanlarda zaten alıyoruz. Dikkat ettiğim halde 1 kg almışım ama kabızlık var. Bu süreçte kabızlıgı nasıl giderebilirim ? Kayısı yiyorum faydası yok 😓Hem siskinlik var hem psikolojik olarak şimdiden kilo mu alınır dıyorum. Ne yiyebilirim kabızlık gidermek için 🤔Sanırım cok uzun yazdım 😂😂😂