Kızlar son adete göre 5+5 haftalik gebeyim keseyi gördüm geçen gün İnşAllah 10 gün sonra. Kalp atişina gidicem 🤗çook kötü koku hassasiyeti var sinirliyim her şeye konuşuyorum 🤭deliricek gibiyim çook kötü kokular geliyor burnuma ve sadece kasık ağrim var dün de kahve rengi lekelenmem oldu iğne vuruldum benim haftada olup bunlari yaşayan varmi ?
Motive edelim bir birimizi🙏