Bugün nstye girmek için hastaneye gittim , aşırı derecede çatı agrım var bu arada yürürken ağlıyorum o derece :( bu yüzden bakalım açılma vardır belki dedi 1 cm açılma varmış kanala girmeye başlamış . Bu ağrıyla nasıl başa çıkıcam ve 1 cm acillik varsa doğum yakın midir bilgisi olan yazabilir mı?