Burcusfrngl Bize biraz Doğumun öncesindeki haftada şu şu belirtiler olmuştu diye bahsedebilir misiniz
Bebek_uraz Ben bahsedemem sezeryanım ama sezeryan olacağım günün akşamı kasılmalar ve ağrılarım başlamıştı. Göbek genelde göğüs kısmından dört parmak aşşağı düşer ve bebeğin kafasını rahminden sanki her an çıkacakmış gibi hissedersin kişiden kişiye değişir ama bilmiyorum
Kayarozlem8023 Bende hiç belirti olmamıştı sadece 1 gün önce çok yoruldum yürüdüm 2 saat kadar aşırı enerji vardı enerjimi orda harcamışım doğumda ıkınmada sorun yaşadım bu yüzden 😂😂 o gece de suyum gelmişti zaten
Kayarozlem8023 Burcusfrngl aynen öyle bazısına nişan gelir bazısında su gelir bazısında da sancı zamanla sıklaşır ama bir şekilde anlar hissedersiniz
littleangel Ya acaba genital bölgede ani bi sızı, batma gibi, yanma da belirti olabilir mi? 36+3 üz.. arada bir öyle sızı yanma tam tarif edemiyorum ama bu doğum belirtisi midir ? 🙄