Gulfem07 Ahmtmmm Allah ım düşük tehlikem olduğu zaman en çok zorlandığım şeydi duş.Sacimiz olunca illaki kalınıyor duşta.Bi tabure alıp oturarak duş alın bence.Biz 32+5 iz oturmadan alamiyorum her yerim agriyor nefes nefese kaliyorum.Cok zor hamilelikte dus ya
ceylin4 Canım suyun ılık olursa daha iyi olur kaynar su damarları yumuşatıp açıyor diye biliyorum bir doktordan dinlemiştim. Su aşırı sıcak olmadıkça ve çok duramadığın sürece sıkıntı yok
Visnelikek Benim de erken Doğum riskim var . 34+5 iz ılık suyla ayakta ama kısa sürede duş al çık dedi doktorum. Oturarak değil ayakta diye özellikle belirtti
Gulfem07 Visnelikek oturarak zararlı mi acaba? 😐ayakta da belim çok ağrıyor saçımı yıkamak çok zaman aliyor bilmiyorum.
Ahmtmmm Çoook teşekkür ederim kozlar Rabbim sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah
Visnelikek Gulfem07 eğitimdeki ebem de ayakta olun diye anlatmıştı ama sizde kendi doktorunuza bi sorun isterseniz