sedasangu Merhabalar güzel anneler 🥰 Sizce anne yanı yatak mı,sepet beşik mi,yoksa park yatak mı kullanışlı ? Prensesimin odasını hazırladık,fakat belirli bir süre benim yanımda olmalı tabii☺️ Ama ne almam gerektiğine karar veremedim 🤷🏻♀️
Deletedmom0026 sedasangu ben park yatak aldim tasimasida kolay ananesine gderken gotururm diye dusundm buyuyuncede oyun oynar eger isterse .
Ecemsbaby sedasangu umaybebekte anne yanı beşikler var 270 tl birşey onlardan alın taşıması kolay olur birde biraz büyük bir beşik alın odasında kalsın biraz büyüyünce anne yanı beşik küçük gelicektir çünkü. Anne yanı beşik kullanımı 1 yaşa kadar yazıyordu.
Deletedmom099 sedasangu sepet beşik uzun süre kullanılacak bi beşik değil park beşiklerde benim hoşuma gitmiyor anne yanı beşikler daha kullanışlı meltem bambinoyu öneririm hem yatağı hem korkuluğu istediğiniz kademeye geliyor yatağı en alt kademeye alınca park beşik oluyor zaten eğer taşımak için ayrı beşik istersenizde kiwi anne yanı beşik öneririm katlanıyor
isranuroz sedasangu büyüyen beşik aldıysanız görselini beğenisisiniz odanıza sığacak bi beşik alabilirsiniz ya da taşıma ve kurulum olarak kolay olan 😊
Zeliha-volkan bende kararsızdım ama yatak odam ile çocuk odası arasında mesafe var sesini duymakta zorlanırım 0-4 yaş anne yanı beşik almayı sonrasında da normal çocuk bazası almayı planlıyorum bir süre benle oda da kalır 6-7 yaşlarında odasına yatırmaya başlarım diye düşündüm tabi daha doğuma da var değişir durur fikirlerim🤣
Degisken Park beşiği 4 yaşına kadar kullanır istediğiniz yere de götürebilirsiniz. Hem kaldırıp saklamak isterseniz yer kaplamaz
Degisken sedasangu benimki markasız 200 liralık bişeydi. Yanları fileli üstünede çarşafla kapattığımda sinek falan giremiyordu
Burcu sedasangu bizde 2 yıl önce oğluma park yatak aldık ama ilk zamanlar yattı 1 yaşından sonra yatmak istemedi çünkü oğlum çok dönüp duruyordu yatakta asla düzgün yatmazdı 2 yaşında odasına geçirdik hem sütü de kesmiştim o zaman normal yatakta yatıyor şuan bazen yatağın başında bazende sonunda uyanıyor sabahları 🙈 bence çocuktan çocuğa değişiyor bu durum mesela kuzenim oğlu 4 yaşına kadar yatmıştı park yatakta.