Merhaba arkadaşlar bende doğum hikayemi yazmak istedim . Saat gece 04.00 da sancım gelmeye başladı dayanamıyordum tuvalletim gelir gibi aşağıya doğru bastırıyor ve acı oluyor tuvallete gidiyorum birşey yok yarım saatte 1 geliyordu gece zaten ama saat 4 te daha şiddetlendi sanki eşimi uyandırdım ben doğuruyorum galiba dedim tabi şaka yaptığımı zannediyor çünkü diğer zamanlarda sancım olduğunda öyle demiştim sancım nst çıkmamış eve gelmiştik artık ağladığımı görünce hazırlandık hastanede karşımızdaydı yürüyerek gittik acile gittik doğumhaneye yönlendirdiler ebe arkadaşımdı açıklığıma baktı 2 cm sonra nst sancım çıkmadı gerçekten oraya gidince sancım gitmişti 😀 Hasta olunca hastaneye geçince ağrın geçer ya onun gibi 😀 dedim yine mi yalancı sancı ya sonra hidrasyon sağlayalım dedi acile indim serum taktılar daha sonra sancım yine gelmeye başladı ve sık geliyordu eşime dakika tut dedim dakika tutu ve 5 dakika da bir geliyordu ben tekrardan doğumhaneye çıktım ki şükür nst sancım 127leri görüyordu ben Çatı muayenesi yaptırmamıştım ebe çatımın dar olduğunu görünce doktora söyleyecem o baksın dedi baktı doktor geldi çatıma baktı çatım dardı ve sabah 04.00 te tabi gece de çektim saat 12.00 oldu açılmam 4 cm olmuş ama ben artık dyaanamıyordum bana dedi çatında dar seni sezeryan alalım riskleri söyledi bizde riske atmayalım dedim öğle arası hemen beni sezeryana aldılar ben nasıl ağlıyorum anlatamam eşimde ben sezeryana girince o da hemen eşyalarımı evden almaya gitti ben girdim hastanedekiler hepsi tanıdıktı o yüzden yabancılık çekmedim destekçim oldular staj yaptığım hastaneydi bende hemşireyim . Daha sonra spinal yaptılar ve ayaklarıma böyle sıcaklık geldi o çok güzel oluyor çünkü amaliyathane soğuk ama üstüm titriyor sağolsunlar ayaklı kilima getirdiler rahatladım daha sonra başladılar sonra bana midene bastıracaz dediler bastırdılar ama hissetmiyorum birşey bir ara midem bulandı söyledim anesteziciye ilaç yaptı rahatladım doktorda zaten beni bilgilendirmişti mideni bulunduracak bir yerdeyim miden bulanabilir demişti şimdi ordan çıkacağım dedi sonra tabi mide bulantım da kalmadı sonra bebeğimin çıktığını hissetmedim çünkü ağlamadı hani hiç bir baktım getirdiler minnak yüzüme koydular böyke yüzünü allahım çok güzel bir duygu rabbim herkese nasip etsin inşallah. 😘 Daha sonra ben yaklaşık 45 dakika kaldım sonra çıktım sezeryandan ve eşim kapının önünde bekliyordu bizim hemşire ablalar felan öptüler beni sonra hiç ağrım yoktu uyuşuktum daha sonra bana ağrı kesiciği vuracağını söyledi ağrın olursa ama ben istemedim evet ağrım 2 saat sonra olmuştu ama dayanılmayacak gibi değildi o yüzden sürekli ağrı kesici vuramayacakları için dayanıyordum diye vurdurmadım saat 6 ya doğru vurdurdum sonra uyumuşum biraz gece 11 de vurdurdum yürüdükten sonra evet ilk yürüme çok zor ama yaparsınız ne kadar yürürseniz o kadar iyi çünkü kimse yoktu yanımda sadece eşim vardı o gece eşim kaldı sonra kaynanam gil memleketinden geldi o kaldı 2 gün kaldım . Ben bana götürdüklerini olmazsa olmazları yazacağım Depend olmazsa olmazlar arasında ilk sırada bebeğe 4 kat götürün 10 lu hastane çıkışı götürdüm birtane 3 tanesi de 5liydi daha sonra siz kendinize 1 gecelik 1 tane pijama takımı koydum üstünüz kirlenmiyorda alt koydum ben 2 tane ekstradan pijama çünkü nasıl olduysa dependden sızmıştı kan çocuğa alt açma bezi koydum 10 tane bez koydum ıslak mendil biberon koydum ama hiç kullanmadım sütümü her 2 saate bir veriyordum az da gelse yetiyordu emzik getirdim ama onu da kullanmadım hala da kullanmıyorum 🤪 emzirme sütyeni koymuştum iyiliğe koymuşum . Omuz bezi koydum her emzirdikren sonra babası gazını çıkarıyordu o yüzden örtsün diye omuzuna hurma koydum valla yedim 2 gün boyunca orda süttüm için işe yaradı . Terlik koymuştum olmazsa olmazlar arasında . 🥳 diş fırçası havlu koymuştum çocuğa da battaniye 2 ince 1 kalın koydum iyikide fazla koymuşum kirlendi mesela hemen değiştim kendi kişisel eşyanız şarj aletiniz felan onları koyun ve her anı fotograflayın 🤩 bugün doğum yapalı 19 gün oldu ancak yazabildim sormak istediğiniz varsa yazabilirsiniz herkese rabbim kolay doğumlarla nasip etsin sezeryandan korkan varsa korkmayın lütfen kendinizi strese sokmayın zor değil emin olun 🥰 sağlıcakla kalınnn ... 🥰🥰