Hasanne merhaba bende dun gittim doktora kanama vardı hafif cok korktum 16+5 im. İdrara baktılar enfeksiyon varmış bol miktarda hemorit tespit edildi alttan muayene etmek zorundaydı doktor çünkü kanama vardı baktı bebekte bissy yok dedi kanama bebekle alakalı değilmiş yani 🙏 ilaç verdi suya atılan tek seferlik tablet ve fitil haftaya tekrar kontrole gel dedi inş bsey yoktur bende araştırdım protein fazlalığı varsa idrarda ve böbreklerle alakalı oluyormus bebeğe sorun çıkarmaz insallah hala korkuyorum 😔