Kızlar merhaba. Tetanoz aşısı hakkında görüşleriniz nelerdir? Bazı doktorlar riskli buluyor, benim doktorum olmalısın dedi ama benim kronik hastalığım olduğu için kendi gastroentoloji doktorun izin verirse olmalısın dedi. İzin verdi doktor ama güvenli mi bebek açısından? Çivi ile temas etme durumum yok. Evde istirahat halindeyim hiçbiryere çıkmıyorum denilebilir. Fikriniz görüşünüz nedir acaba?