Zbetul bende var canım. Şöyle siğilin yeri, kaç tane olduğu, büyüklüğü hem normal doğum için hem de sağlığınız için önemli. Ben 3 hafta kadar önce fark ettim, et beni sanıyordum. Doktoruma gösterdim, bir asitle yaktı. Sonra cildiyede yine yaktırdım. Son olarak daha dün kadım doğum uzmanına koter aletiyle yaktırdım. Smear testi yaptırdım. Sonucunu ve işlemlerden sonra yok olmasını bekliyorum. Siğil önemli bir sorun, tedavisi gerekli. İhmal etmeyin