Civcivim_34 Cinsiyetleri öğrendiniz mi nasıl gidiyor hamilelik ara ara karın da ve kasığım da Ağrı oluyor ama hiç midem bulanmadı bu zamana kadar ☺️
YesimPrvn Civcivim_34 15+4 canım. Malesef henüz göstermedi kendini. Cinsiyet öğrenemedik. Bel ve kasık ağrısı dışında bi problemimiz yok çok şükür
AysennHE Civcivim_34 beenn 15+3üm 😊 cinsiyet 12.haftada kız dendi 14.de kız veya erkekte olabilir dendi ama bence büyük bi ihtimal kız haftaya gidicez bakalım siz ögrendiniz mi😊
dfnomr Civcivim_34 bizdr 15+2 olduk 🥰 cinsiyetimiz erkek👶 benim de 13.haftaya kadar bulantilarim vardi sonra azaldi bitti denecek duzeyde su anda ara ara agrilarim oluyo genel olarak iyiyim ama 🤗
Tuncayben1 Civcivim_34 15+3 üz çok şükür miğde bulantım azaldı ama ara ara karnım agrıyor sancılanıyor
edatmr Son iki randevumuzda erkek dedi🐥 çok şükür ben de ilk 3 ayı rahat geçirenlerdenim ama Bi baş ağrısı belası çıktı Bikaç gündür 🙄
YesimPrvn edatmr ne kadar şanslısın. 4. Ayımıza giriyoruz nerdeyse daha yeni yeni bişeyler yiyebiliyorum ben. Bulantı kusma zindan etti hayatı bana
Civcivim_34 edatmr aynen benim de son iki kontrolde erkek dedi değişmez artık dedi isim düşünüyoruz bizde siz isim ne düşünüyorsunuz
Mervemm edatmr aa bende ölüyorum ya resmen baş ağrısından. Sıcak tutmaya özen göster canim bende baya ise yaradı
Civcivim_34 YesimPrvn benim hiç midem bulanmıyor diye başlarda doktora bile gittim neden midem bulanmıyor diye 😀😀
Bayaz1995 Civcivim_34 15+1🤭bulantılar bitti çok şükür,cinsiyeti de erkek dedi ama 13hafta da gitmiştim,şimdi 16da gidicem tam emin olmak için🤷kontrollere kaç hafta da bir gidiyosunuz,ben 2hafta gitmeyince endişeleniyorum🤦ilk gebelik diye mi bilmiyorum🙄🤣
Skaymak Bayaz1995 Duamucizem bendede aynı korkular var kendimi hamile gibi hissetmiyorum bian korkuyorum hamileliğimin tadını çıkartamıyorum sanırım bu ilk hamileliğimizden kaynaklanıyor 🙄