Kızlar merhaba hamileliğin başından beri yarım saat yürüyeyim hemen rahim içi ağrıyo uzandığımda dönme bile dönemiyorum ev işi yaptığımda da aynı. Ayrıntılı ultrasyonda bişey cıkmadı bi sıkıntı bende doktora sormayı unuttum bi daha 15 gün sonra gidecem kaynanam erken doğum bile olur dedi sizce önemli bişey mi başına gelen var mı 🤦♀️